Existuje sdělení natolik univerzální, že není třeba slov. Poté převládne instinkt... V tom tkví síla přitažlivosti.
LINDA JACKSON,
generální ředitelka
LINDA JACKSON,
generální ředitelka
U vize nezáleží pouze na výsledku. Důležitý je rovněž způsob, jak ho dosáhnout. PEUGEOT se odjakživa řídí třemi zásadami…
SÍLA PŘITAŽLIVOSTI
Vzhled šelmy vozů PEUGEOT vychází z ostrých, smyslných a dynamických linií, které evokují přitažlivost a mystiku půvabu.
„Dynamické linie a atletický postoj šelmy udávají směr příštích generací elektrických vozů.“
Matthias Hossann, šéfdesignér
MAXIMUM EMOCÍ
Představte si vůz, který s vámi dokonale souzní. Dotykové ovládání představuje výrazný krok vpřed ve vývoji a poskytuje výbornou odezvu a uživatelský zážitek nejvyšší úrovně.
„Emoce je instinktivní radost z jízdy, kterou přináší každý PEUGEOT.“
Jerome Micheron, produktový ředitel
DOKONALOST ZPRACOVÁNÍ
Nápady bez dokonalého technického zpracování mnoho nezmění. Proto je dokonalost zpracování základem všech produktů PEUGEOT. Absolutní pohodlí? Samozřejmě.
„Přinášíme vám nové technologie, nový design a nové zážitky a zároveň zůstáváme věrní hodnotám, které inspirovaly naši značku po dvě století.“
Linda Jackson, generální ředitelka
SÍLA PŘITAŽLIVOSTI
Vzhled šelmy vozů PEUGEOT vychází z ostrých, smyslných a dynamických linií, které evokují přitažlivost a mystiku půvabu.
„Dynamické linie a atletický postoj šelmy udávají směr příštích generací elektrických vozů.“
Matthias Hossann, šéfdesignér
MAXIMUM EMOCÍ
Představte si vůz, který s vámi dokonale souzní. Dotykové ovládání představuje výrazný krok vpřed ve vývoji a poskytuje výbornou odezvu a uživatelský zážitek nejvyšší úrovně.
„Emoce je instinktivní radost z jízdy, kterou přináší každý PEUGEOT.“
Jerome Micheron, produktový ředitel
DOKONALOST ZPRACOVÁNÍ
Nápady bez dokonalého technického zpracování mnoho nezmění. Proto je dokonalost zpracování základem všech produktů PEUGEOT. Absolutní pohodlí? Samozřejmě.
„Přinášíme vám nové technologie, nový design a nové zážitky a zároveň zůstáváme věrní hodnotám, které inspirovaly naši značku po dvě století.“
Linda Jackson, generální ředitelka