Podívejte se na obsah
Partner

Spotřeba: od 6,4 do 8,1 l/100 km

Emise CO2: od 164 do 193 g/km

Dojezd: až 275 km WLTP

Emise CO2: 0 g při jízdě

Dobíjení: 30 minut pro 80 % dojezdu

PEUGEOT Partner a e-Partner – Praktický užitkový vůz

Nejnovější generace vozu PEUGEOT Partner čerpá z více než 20leté historie a staví na kvalitním zpracování, které ho řadí k nejžádanějším vozům ve své třídě. V segmentu lehkých užitkových vozů nabízí dosud nevídaný komfort a pohodlí s kabinou PEUGEOT i-Cockpit® a možností volby mezi benzinovým, dieselovým či elektrickým motorem.

VÝHODY PLNĚ ELEKTRICKÉHO POHONU

NOVÉ ZÁŽITKY Z JÍZDY

Dojezd až 275 km (dle metody WLTP)

 

Nové zážitky z elektrické jízdy bez omezení důležitých vlastností verzí se spalovacím motorem:

 

  • Užitečný objem stejný jako u spalovací verze, 2 délky, 2 provedení karoserie a 2 přizpůsobené verze
  • Užitečné zatížení až 800 kg
  • Tažná kapacita až 750 kg
  • Plynulá dynamická jízda bez trhání
  • Jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu
  • Tichý chod
  • Jízdní komfort díky absenci vibrací
PŘÍNOS PLNĚ ELEKTRICKÉHO POHONU

0 g emisí CO2 při jízdě

 

Přínos elektromobility:

  • Nižší náklady na elektřinu než na pohonné hmoty
  • Nízké servisní náklady díky jednodušší údržbě vozu
  • Dotační podpora – k dispozici v rámci programů vypsaných jednotlivými státními rezorty
  • Režim ECO umožňující dobíjení baterie
SNADNÁ OBSLUHA

30 minut pro dobití baterie na 80 % S nabíječkou 100 kW. Délka dobíjení se může lišit podle typu a výkonu nabíjecí stanice, vnější teploty a teploty baterie.

 

Rychlé a intuitivní dobíjení umožní jednodušší každodenní provoz.

 

  • Naprogramujte nabíjení, tepelný komfort a další funkce na dálku pomocí aplikace MyPeugeot.
  • Využijte služby Mobility Pass a na delší trasy si pronajměte za příznivou cenu vůz se spalovacím motorem.
  • Díky aplikaci MyPEUGEOT a službám od Free2Move budete mít svůj elektromobil plně pod kontrolou.

VYBÍREJTE DLE SVÝCH POTŘEB

Ať už jste podnikatel nebo správce vozového parku, každá profese má svá specifická očekávání. Aby bylo možné uspokojit vaše konkrétní potřeby a způsob použití, jsou vozy PEUGEOT Partner a e-Partner k dispozici ve dvou délkách, dvou nosnostech a také jako mimořádně praktické Polocombi.

 

NULOVÉ EMISE, NULOVÝ KOMPROMIS

Nový PEUGEOT e-PARTNER je k dispozici ve stejné konfiguraci jako klasické spalovací verze, aby zajistil veškeré profesní požadavky: furgon 2 délky: L1 4,40 m a L2 4,75 m, až 3 místa s lavicí Multiflex  a Polokombi až pět fixních nebo sklopných sedadel, pouze ve verzi L2  s nákladovým prostorem až 4,4 m³ pro verzi Long (3,8 m³ pro verzi L1) , který je díky umístění baterií pod podlahou zcela shodný jako u verzí se spalovacím motorem. Elektrifikace nemá vliv na objem nákladového prostoru. Výška nepřesahující 1,90 m umožní vjezd do podzemních garáží i parkovacích domů.

TICHO, KOMFORT A BEZPEČNOST

PEUGEOT PARTNER je určen pro řidiče užitkových vozů, kteří tráví dlouhé hodiny za volantem:

 

  • Zesílená zvuková izolace pro příkladné odhlučnění kabiny
  • Komfortní sedadla
  • Přídavná elektrická brzda
  • Online rádio s 8″ dotykovým displejem
  • Regulátor a omezovač rychlosti
  • Dešťový a světelný senzor
  • Manuální klimatizace

PAKET WORKSITE

ODOLNOST, ROBUSTNOST A PRŮCHODNOST TERÉNEM

PEUGEOT PARTNER s paketem Worksite je výborně přizpůsoben jízdě v náročnějším terénu. Oceníte ho při přepravě těžkých a dlouhých předmětů, ale rovněž při nutnosti odvézt 2 spolupracovníky:

 

  • Vyšší světlá výška
  • Velká kola s pneumatikami Mud & Snow
  • Advanced Grip Control
  • 3 sedadla vpředu
  • Plastová podlaha nákladového prostoru
  • Užitečné zatížení více než 900 kg
  • Dodatečné osvětlení nákladového prostoru
  • Rezervní kolo

 

PROVĚŘENÉ VOZY

STVOŘENÝ PRO VĚTŠÍ EFEKTIVITU

PEUGEOT PARTNER je vystavěn na platformě EMP2. Krátké převisy a malý poloměr otáčení umožňují snadnější manévrování: poloměr otáčení je pouhých 10,82 m u verze L1 a 11,43 m u verze L2.

 


Užitečné zatížení se pohybuje od 550 do 910 kg u obou L1 i L2 o 35 cm delší než L1 .

 

(1) verze L1

(2) verze L2

(3) s paketem Worksite

 

U verze L1 může užitečná délka 1,81 m dosáhnout až 3,09 m s příplatkovou lavicí Multiflex.

 

U verze L2 se díky příplatkové lavici Multiflex prodlouží užitečná délka z 2,16 m o 35 cm delší než L1  až na 3,44 m.

 

(1) verze L1

(2) verze L2

(3) bez paketu Worksite

(4) s paketem Worksite

(5) bez bočních posuvných dveří / s 1 posuvnými dveřmi / se 2 posuvnými dveřmi

(6) bez přepážky

(7) s přepážkou

Verze L1 se svou délkou 4,40 m a užitečným objemem v rozmezí od 3,30 m3 do 3,80 m3 umožňuje pohodlně převézt 2 europalety.

 

Verze L2 s délkou 4,75 m o 35 cm delší než L1  nabízí užitečný objem od 3,90 m3 do 4,40 m3.

Verze L1 s užitečným objemem v rozmezí od 3,30 m3 do 3,80 m3 a lavicí Multiflex k dispozici v rámci příplatkové výbavy  umožňuje přepravu 2 europalet.

 

U verze L2 o 35 cm delší než L1  dosahuje nákladový prostor objemu od 3,90 m3 do 4,40 m3 s lavicí Multiflex k dispozici v rámci příplatkové výbavy] .

Verze Polocombi pouze pro L2 umožňuje přepravu až 5 osob. Zadní lavice byla převzata z vozu PEUGEOT RIFTER. Je dostatečně pohodlná a zajišťuje nadstandardní prostor pro nohy, který není v daném segmentu příliš obvyklý.

Ojedinělá je u lehkých užitkových vozů i možnost sklopit zadní lavici a přední sedadlo spolujezdce. To umožní prodloužit nákladový prostor na neuvěřitelných 3,44 m a užitečný objem se zvětší z 1,8 m3 na 4 m3.

VYZKOUŠENÉ UŽITKOVÉ VOZY

STVOŘEN PRO VĚTŠÍ EFEKTIVITU

PEUGEOT PARTNER je vystavěn na platformě EMP2. Krátké převisy a malý poloměr otáčení umožňují snadnější manévrování: poloměr otáčení je pouhých 10,82 m u verze L1 a 11,43 m u verze L2.

 

Užitečné zatížení se pohybuje od 650 kg do 1 000 kg u obou verzí L1 i L2 o 35 cm delší než L1] .

 

(1) verze L1

(2) verze L2

(3) s paketem Stavba

 

U verze L1 se může užitečná délka prodloužit z 1,81 m až na 3,09 m s příplatkovou lavicí Multiflex.

 

U verze L2 se díky této lavici prodlouží užitečná délka z 2,16 m o 35 cm delší než L1  až na 3,44 m.

 

(1) verze L1

(2) verze L2

(3) bez paketu Stavba

(4) s paketem Stavba

(5) bez bočních posuvných dveří / s 1 posuvnými dveřmi / se 2 posuvnými dveřmi

(6) bez přepážky

(7) s přepážkou

Verze L1 s užitečným objemem v rozmezí od 3,30 m3 do 3,80 m3 a lavicí Multiflex k dispozici v rámci příplatkové výbavy  umožňuje přepravu 2 europalet.

 

U verze L2 o 35 cm delší než L1  dosahuje nákladový prostor objemu od 3,90 m3 do 4,40 m3 s lavicí Multiflex K dispozici v rámci příplatkové výbavy .

Verze Polokombi pouze pro L2  umožňuje přepravu až 5 osob. Zadní lavice byla převzata z vozu PEUGEOT RIFTER. Je dostatečně pohodlná a zajišťuje nadstandardní prostor pro nohy, který není v daném segmentu příliš obvyklý.

Ojedinělá je u lehkých užitkových vozů i možnost sklopit zadní lavici a přední sedadlo spolujezdce. To umožní prodloužit nákladový prostor na neuvěřitelných 3,44 m a užitečný objem se zvětší z 1,8 m3 na 4 m3.

PŘESTAVĚNÉ VOZY PARTNER

Partnerské společnosti zabývající se přestavbami nabízejí specifické robustní a praktické přestavěné vozy, které se přizpůsobí potřebám stále specializovanější klientely.

PROFESIONÁLNÍ SLUŽBY SPECIFICKÉ PRO ELEKTROMOBILY

Díky aplikaci MyPEUGEOT získáváte s ohledem na správu svého elektromobilu maximální nezávislost.

APLIKACE MYPEUGEOT®

Díky bezplatné aplikaci MyPEUGEOT můžete využívat personalizovaných služeb Aplikace je bezplatná. Vyžaduje přístup k mobilnímu signálu operátora a v závislosti na zemi určení :

 

  • Informace o vozidle (historie jízd, lokalizace vozu)
  • Jednoduchý a rychlý přístup k asistenčním službám
  • Přehled o plánovaných servisních úkonech
  • Jednoduše naprogramujte nabíjení baterie a předehřev/klimatizaci kabiny

 

VÝKON BEZ KOMPROMISŮ

PEUGEOT Partner i e-Partner využívají stejnou multi-energetickou modulární platformu EMP2 EMP2: Efficiant Modular Platform. . Umožňuje volbu mezi benzinovým, dieselovým a elektrickým motorem. Díky optimalizované architektuře nabízí nový PEUGEOT e-Partner stejně prostorný nákladový prostor a pozici řidiče jako verze vybavená spalovacími motory.
ELEKTROMOTOR

Motor o výkonu 100 kW (136 k) nabízí okamžitou odezvu s okamžitě dostupným točivým momentem 260 Nm v režimu Power a potěšení z plynulé, dynamické a tiché jízdy Buďte při řízení obezřetní a mějte na paměti, že ostatní účastníci silničního provozu nemusí být na tichý chod elektromobilu zvyklí.] 

 

 

VYSOKONAPĚŤOVÁ BATERIE

Elektrický užitkový vůz PEUGEOT e-PARTNER je v obou svých verzích L1 i L2 vybaven vysokonapěťovou baterií s kapacitou 50 kWh umožňující dojezd až 275 km dle metody WLTP Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure, v překladu: celosvětově sladěný zkušební postup pro osobní vozy .

Baterie je důmyslně uložena tak, aby neomezovala místo v kabině ani objem nákladového prostoru.

 

V reálných podmínkách ujede 80 % uživatelů na jedno nabití 190 až 275 km Dojezd závisí na několika faktorech, zejména na rychlosti a použití vytápění/klimatizace .

 

Na baterii je poskytována záruka 8 let nebo 160 000 km na 70 % její kapacity Zákazníci, kteří si předplatili servisní smlouvu, obdrží po každé pravidelné prohlídce vozu na vyžádání certifikát potvrzující zbývající nabíjecí kapacitu baterie. Tento certifikát je velmi praktický při eventuálním následném prodeji vozu, protože potvrzuje novému majiteli v jaké kondici je baterie. .

 

VÝKONNÉ MOTORY S OPTIMALIZOVANOU SPOTŘEBOU

Užitkový vůz PEUGEOT Partner zajistí maximální radost z jízdy s dieselovým motorem BlueHDi nebo benzinovým motorem PureTech v kombinaci s pěti nebo šestistupňovou manuální převodovkou, případně s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8.

 

Spotřeba paliva a emise škodlivin se řadí k nejnižším v segmentu. Navíc zajisté oceníte příznivé provozní náklady se servisním intervalem 40 000 km nebo 2 roky.

 

Náklad
Střešní nosiče, stejně jako jízda s otevřenými okny zvyšuje odpor vzduchu, a tím i spotřebu energie. Vysoká hmotnost nákladu rovněž ovlivňuje dojezd Hodnoty dojezdu podle WLTP byly naměřeny s přibližně polovičním užitečným zatížením. .  
Styl jízdy
Plynulá a nepříliš rychlá jízda umožní maximalizaci dojezdu až 15% navýšení dojezdu . 
Klimatizace
Vytápění a klimatizace průměrně spotřebují 10–30 % energie z baterie. 
Topografie
Při jízdě do kopce se spotřeba energie zvyšuje, což má za následek snížení dojezdu. Při jízdě z kopce rekuperace naopak zajistí vyšší dojezd. 

DOBÍJENÍ DOMA ČI NA PRACOVIŠTI

PEUGEOT e-PARTNER se kompletně dobije pomocí standardní zásuvky8 A  za 31 hodin, pomocí zesílené zásuvky16 A  za 15 hodin, pomocí wallboxu za 7 hodin 30 minut s palubní nabíječkou 7,4 kW a za 5 hodin s příplatkovou palubní nabíječkou 11 kW.

DOBÍJENÍ U VEŘEJNÝCH DOBÍJECÍCH STANIC

Parametry baterie umožňují dobíjet elektromobil u rychlodobíjecích stanic o výkonu 100 kW, přičemž jeho dobití na 80 % trvá pouhých 30 minutDoba dobíjení se může lišit v závislosti na typu a výkonu nabíjecí stanice, venkovní teplotě v místě nabíjení a teplotě baterie. . V Evropě je rozsáhlá síť více než 200 000 veřejných dobíjecích stanic.

REŽIMY JÍZDY

Elektrický užitkový PARTNER e-Partner nabízí 3 režimy jízdy:

 

  • Eco: optimalizace dojezdu při současné regulaci vybraných parametrů
  • Normal: optimální komfort pro každodenní použití
  • Power: optimalizace výkonu při převážení těžkého nákladu

STUPNĚ REKUPERACE

Rekuperace (dobíjení energie při brzdění motorem) dobíjí baterii a zvyšuje reálný dojezd vozu – k dispozici je ve 2 stupních:

 

  • Standardní (původní nastavení), kdy je pocit z řízení podobný jako u vozů se spalovacím motorem
  • Zesílený (funkce Brake), který umožňuje větší rekuperaci okamžitě po uvolnění akcelerátoru

FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD ELEKTRIFIKOVANÉHO VOZU

Stejně jako u klasických vozů se spalovacím motorem, mohou níže uvedené faktory ovlivnit dojezd elektrifikovaného vozu:

FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD ELEKTRIFIKOVANÉHO VOZU

Stejně jako u klasických vozů se spalovacím motorem, mohou níže uvedené faktory ovlivnit dojezd elektrifikovaného vozu:
Náklad
Střešní nosiče, stejně jako jízda s otevřenými okny zvyšuje odpor vzduchu, a tím i spotřebu energie. Vysoká hmotnost nákladu rovněž ovlivňuje dojezdHodnoty dojezdu podle WLTP byly naměřeny s přibližně polovičním užitečným zatížením. . 
Styl jízdy
Plynulá a nepříliš rychlá jízda umožní maximalizaci dojezduaž 15% navýšení dojezdu . 
Klimatizace
Vytápění a klimatizace průměrně spotřebují 10–30 % energie z baterie. 
Topografie
Při jízdě do kopce se spotřeba energie zvyšuje, což má za následek snížení dojezdu. Při jízdě z kopce rekuperace naopak zajistí vyšší dojezd. 

DOBÍJENÍ DOMA ČI NA PRACOVIŠTI

PEUGEOT e-PARTNER se kompletně dobije pomocí standardní zásuvky 8 A  za 31 hodin, pomocí zesílené zásuvky 16 A  za 15 hodin, pomocí wallboxu za 7 hodin 30 minut s palubní nabíječkou 7,4 kW a za 5 hodin s příplatkovou palubní nabíječkou 11 kW.

DOBÍJENÍ U VEŘEJNÝCH DOBÍJECÍCH STANIC

Parametry baterie umožňují dobíjet elektromobil u rychlodobíjecích stanic o výkonu 100 kW, přičemž jeho dobití na 80 % trvá pouhých 30 minut Doba nabíjení se může lišit v závislosti na typu a výkonu dobíjecí stanice, venkovní teplotě v místě nabíjení a teplotě baterie. . V Evropě je rozsáhlá síť více než 200 000 veřejných dobíjecích stanic.

REŽIMY JÍZDY

Elektrický užitkový PARTNER e-Partner nabízí 3 režimy jízdy:

 

  • Eco: optimalizace dojezdu při současné regulaci vybraných parametrů
  • Normal: optimální komfort pro každodenní použití
  • Power: optimalizace výkonu při převážení těžkého nákladu

STUPNĚ REKUPERACE

Rekuperace (dobíjení energie při brzdění motorem) dobíjí baterii a zvyšuje reálný dojezd vozu – k dispozici je ve 2 stupních:

 

  • Standardní (původní nastavení), kdy je pocit z řízení podobný jako u vozů se spalovacím motorem
  • Zesílený (funkce Brake), který umožňuje větší rekuperaci okamžitě po uvolnění akcelerátoru

FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD ELEKTRIFIKOVANÉHO VOZU

Stejně jako u klasických vozů se spalovacím motorem, mohou níže uvedené faktory ovlivnit dojezd elektrifikovaného vozu:

FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD ELEKTRIFIKOVANÉHO VOZU

Stejně jako u klasických vozů se spalovacím motorem, mohou níže uvedené faktory ovlivnit dojezd elektrifikovaného vozu:

FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD ELEKTRIFIKOVANÉHO VOZU

Stejně jako u klasických vozů se spalovacím motorem, mohou níže uvedené faktory ovlivnit dojezd elektrifikovaného vozu:

FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD ELEKTRIFIKOVANÉHO VOZU

Stejně jako u klasických vozů se spalovacím motorem, mohou níže uvedené faktory ovlivnit dojezd elektrifikovaného vozu:

MANÉVRUJTE BEZPEČNĚJI

 

Tento praktický systém nahrazuje klasické vnitřní zpětné zrcátko a zobrazuje na displeji na místě vnitřního zpětného zrcátka, kamery jsou umístěné pod vnějším zpětným zrcátkem na straně spolujezdce a u třetího brzdového světla  okolí vozu. Má tři funkce:

JEZDĚTE ONLINE!

Konektivitu zajišťuje velký 8″ nebo 10″ barevný dotykový displejve spojení s USB zásuvkou a Bluetooth připojením , na kterém je možné díky funkci Mirror Screen zrcadlit obsah chytrého telefonuPodle zvolené verze v základní výbavě, v rámci příplatkové výbavy nebo nelze objednat. Aplikace Android Auto a Apple CarPlayTM fungují po zastavení vozu i za jízdy; za jízdy je ale přístup k některým funkcím z bezpečnostních důvodů omezen. Některé soubory, které mohou být bezplatně k dispozici pro váš chytrý telefon, mohou vyžadovat registraci příslušené placené aplikace s certifikátem Android Auto či Apple CarPlayTM. Funkce Mirror Screen funguje na bázi Android Auto (pro telefony s OS Android) nebo přes Apple CarPlayTM (pro telefony s iOS). Podmínkou fungování je aktivovaný tarif u mobilního operátora s přístupem k internetu .

Jezděte s jistotou s paketem online navigace s hlasovým ovládáním včetně aktuálního dopravního zpravodajství a služby Nebezpečné zóny od společnosti TomTom. Pro vyšší bezpečnost je online navigace doplněna o služby PEUGEOT Connect SOS a AsistencePEUGEOT Connect SOS odešle v případě nehody upozornění, určí přesnou polohu vozu a v případě potřeby kontaktuje záchrannou službu. PEUGEOT Asistence nabízí uživateli kontakt s operátorem asistenční služby, který na základě získaných informací (přesná poloha, výrobní číslo vozu, počet ujetých kilometrů a výstrahy palubního počítače) vyšle odtahový vůz. . Pro usnadnění každodenního provozu nabízí PEUGEOT PARTNER široký výběr paketů z oblasti konektivityPaket Monitoring informuje uživatele o údržbě, kterou je třeba provést, prostřednictvím upozornění v aplikaci MyPeugeot. Paket Vyhledávání v reálném čase lokalizuje vůz PEUGEOT PARTNER a může pomoci Policii v případě krádeže. .

OSOBITÝ VŮZ HODNÝ OBCHODNÍHO PARTNERA

Užitkový vůz je nejen nástrojem mobility ale i vaší vizitkou. Zvláštní péče byla proto věnována stylu, cestovnímu komfortu a snadné obsluze. PEUGEOT PARTNER zlepšuje image a nabízí příjemné zážitky z jízdy.

 

PEUGEOT PARTNER má robustní příď s vertikální maskou chladiče a propracovanými světlomety, krátkou horizontální kapotu, vyšší světlou výšku a krátké převisy. Zvláštní pozornost byla věnována akustickému komfortu pro zpříjemnění doby strávené za volantem.

MAXIMÁLNÍ POHODLÍ

Odkládací prostory jsou navrženy pro všestranné využití, jsou snadno přístupné a důmyslně rozmístěné po celé kabině: uzavíratelná schránka spolujezdce, úložný prostor nad hlavou řidiče a spolujezdce a přihrádka spolujezdce v horní části palubní desky v místě, které se uvolnilo díky použití stropního airbagu. Tato schránka může být v rámci příplatkové výbavy klimatizovaná.

 

Pro bezpečné upevnění převážených předmětů je v základní výbavě v nákladovém prostoru k dispozici 6 upevňovacích ok, další 4 je možno dodat v rámci příplatkové výbavy. Přístup do nákladového prostoru výrazně zjednodušují boční posuvné dveřev rámci příplatkové výbavy , zatímco zadní výklopné dveře 2/3 – 1/3  se mohou otvírat v maximálním úhlu výklopné zadní dveře v rámci příplatkové výbavy .

LAVICE MULTIFLEX

Praktická multifunkční lavice umožňuje různé uspořádání interiéru: dodatečný úložný prostor 400 l a užitečná délka až 3 m ve verzi L1 a 3,35 m u verze L2. Výklopné boční sedadlo spolujezdce přitom zachovává možnost přepravy 2 spolucestujících.

 

S lavicí Multiflex získáte 3 sedadla vpředu. Díky tomu můžete optimalizovat cestovní náklady a přepravovat spolupracovníky i materiál či nářadí zároveň. Prostřední sedadlo je díky absenci klasické ruční brzdy prostornější.

 

Svůj vůz můžete během okamžiku změnit na mobilní kancelář díky otočnému stolku natáčí se k řidiči i spolujezdci] integrovanému do sklopného opěradla prostředního sedadla.

i-COCKPIT® 

Vyvýšený přístrojový panel v zorném poli řidiče umožňuje získat důležité informace, aniž by bylo nutné odvracet pozornost od dění před vozem, což zvyšuje bezpečnost i pohodlí.

 

Ergonomicky tvarovaný kompaktní volant umožní intuitivní a dynamickou jízdu, protože vše potřebné máte v dosahu. Bezpečnější provoz i více pohodlí zajistí vyvýšený přístrojový panel v zorném poli řidiče, který umožňuje číst důležité informace, aniž by bylo nutné spouštět zrak z vozovky. 8″Podle zvolené destinace a verze k dispozici v základní výbavě nebo v rámci příplatkové výbavy. nebo 10″ kapacitní dotykový displejPodle zvolené destinace a verze k dispozici v základní výbavě nebo v rámci příplatkové výbavy. umístěný ve středu palubní desky je natočený směrem k řidiči a umožňuje přístup k hlavním funkcím vozu: rádio, navigace, parametry vozu, telefon…

2 VARIANTY PŘÍSTROJOVÉHO PANELU

PEUGEOT i-Cockpit® se vyvíjí po technologické stránce. Přístrojová deska, která je dostupná ve dvou provedeních, zobrazuje veškeré informace potřebné pro optimální provoz 100% elektrického vozu.

 

Standardně dodávaný analogový panel je přizpůsoben elektrickému pohonu a obsahuje:

 

  • Ukazatel stavu nabití baterie
  • Barevnou technologickou animaci zobrazující tok energie, stav nabíjení (průběžné nebo odložené), informace z palubního počítače a aktuální dojezd

10″ DOTYKOVÝ DISPLEJ

Velký 10″ dotykový displej s paketem on-line navigace umožňuje pomocí speciálního tlačítka přístup do sekce určené pro elektromobily a vy můžete přepínat mezi záložkami ENERGIEzobrazení technologické animace toku energie v daný moment , STATISTIKYzobrazení aktuální spotřeby , DOBÍJENÍ plánování odloženého dobíjení baterie .

 

Navíc si jeho prostřednictvím můžete zobrazit dostupné dobíjecí stanice a akční rádius podle zbývajícího dojezdu nebo naprogramovat čas pro předehřev/klimatizaci kabiny.

e-TOGGLE

Středová konzola byla přizpůsobena tak, aby na ni mohl být umístěn nový volič automatické převodovky e-ToggleUmožňuje volit mezi režimy Parkování / Zpětný chod / Neutrál / Jízda vpřed. , volič jízdních režimůEco, Normal a Power , úložný prostor s indukčním dobíjením chytrých telefonů a tlačítko funkce Brake. Ta po uvolnění akcelerátoru zvyšuje samovolné zpomalování a díky rekuperaci energie přispívá ke zvýšení dojezdu vozu.

 

Nový PEUGEOT e-PARTNER je v základní výbavě dodáván s elektrickou parkovací brzdou. Tento automatický systém zajistí kromě uvolnění prostoru na podlaze větší pohodlí při každodenním používání.

CENÍKY & PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • Prohlédněte si ceník PEUGEOT Partner.
  • Prohlédněte si ceníky, výbavu a technické specifikace.